Zand.....26-11 - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu Zand.....26-11 - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu

Zand.....26-11

Door: Anja en Ab

Blijf op de hoogte en volg Anja en Ab

27 November 2011 | Namibië, Windhoek

Vandaag veel gereden, we verlieten dit gebied met de prachtige rotsen en zandduinen en gaan op weg naar Fish River Canyon. het is een lange reis 550 km. Onderweg is het zo droog en stoffig dat we de ramen dicht moeten houden en sommigen van ons zelfs een sjaal oid voor hun neus en mond hebben om het zand een beetje uit de longen te houden.
Regelmatig hebben Adri, Hilhardt en wij het over de Israelieten in de woestijn. 40 jaar, wat zal dat vreselijk geweest zijn. We hebben ook nu weer een prachtig huisje met airco, wat is dat toch lekker! Na een spoelbeurt voor onzelf,onze kleding en zelfs de rugzak gaan we naar de Fish River Canyon. Dit is de op een na grootste en breedste canyon ter wereld, die is ontstaan door verschuivingen van de aardlagen en erosie. Dit is ook het punt waar Zuid Amerika en Afrika ooit aan elkaar zaten. We lopen een heel eind langs de canyon en bewonderen de mooie uitzichten. Terug bij de auto staan er lekkere hapjes klaar en drinken we onze "sundowner" de wijn die bij het ondergaan van de zon gebruikelijk is. Wat bijzonder om dit zo met de groep te beleven. Vandaag hebben we ook foto's geplaatst. Leuk dat jullie allemaal zo met ons meeleven! We lezen het allemaal en jullie zijn op deze manier dichtbij...

• 27 November 2011 - 14:16

Roelie En Piet:

Hallo Ab en Anja,
    Vandaag weer een aantal reisverhalen van jullie gelezen. Wat een geweldige belevenis moet dat zijn om in een compleet andere wereld te zijn. Geniet er van!!

• 27 November 2011 - 14:24

Fred:

Ik zie op het kaartje wat bij jullie tekst staat dat jullie bij Rehoboth zijn, toch fijn iets bekends...
    Over een week zitten jullie alweer hier in de Sint sfeer, gek hè.. Flink genieten dus nog.

• 27 November 2011 - 15:53

Jacqueline:

Ook jullie zijn dichtbij, is echt leuk he om zo met het thuisfront al je moois te delen als je nog onderweg bent.

Wij genieten in ieder geval van jullie mooie verhalen en belevenissen.

Bye bye van ons...Jacq

• 27 November 2011 - 16:07

Kees:

Wat moeten jullie hiervan genieten, nog veel plezier en groetjes van Joke en Kees

• 27 November 2011 - 18:18

Elly En Hans:

hoi Ab en Anja

leuk om nu wat foto's te zien,behalve de verhalen ook beelden. Indrukwekkend die natuur. Qua temperatuur en beleving een heel andere wereld.Nog heerlijk een week onderdompelen in het mooie Afrika.

groeten van ons alle vijf.

• 28 November 2011 - 12:29

Rik:

Pa, heeft die Himba stam ook nog mannen? Valt me op dat de dames -al dan niet vrijwillig- voor je op de foto gaan in diverse poses. Licht erotiserend materiaal, waarvan ik me afvraag of je dat de grens wel overkrijgt. En dan als een soort compromis een foto van een vrouw van 90..... wat moeten we daar nou toch weer mee? Maak er nog een mooi weekje van!! XXXX RiLoRoNo

• 28 November 2011 - 15:26

Ans Van Eck:

Anja wat een stoere foto van jou ik word toch wel een beetje jaloers als ik dit allemaal lees. Ik zie er naar uit de foto's en films te zien Wat een avontuur
    Groetjes aan A en H