Relaxen 27 en 28 november - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu Relaxen 27 en 28 november - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu

Relaxen 27 en 28 november

Door: Anja en Ab

Blijf op de hoogte en volg Anja en Ab

28 November 2011 | Namibië, Windhoek

27-11 Zondag gaan we op weg naar de Oranjerivier en laten de woestijn achter ons...We komen al om 12.00 uur bij ons nieuwe onderkomen:Felix Unite. Prachtig aan de Oranjerivier gelegen met een uitzicht, geweldig!! En alles is opeens groen, wat een rivier kan doen voor de groei van allerlei planten en bomen: mango's,grasvelden en wijngaarden. Het is er allemaal. We hebben nu even de tijd om te genieten van een heerlijk zwembad met uitzicht op de rivier.En dat doen we ook, we liggen tot 18.30 te luieren...

28-11
Vandaag om 9 uur opgehaald door een open vrachtwagentje, dat ons 20 km verderop in de rivier dropt met een kano. Heerlijk gevaren stroomafwaarts tot onze lodge, geen echt stroomversnellingen dus heerlijk om te doen. Vanmiddag weer een relax middag (heel vervelend) om morgen weer verder te gaan. Het is onze laatste dag in Namibie, morgen gaan we de grens over met Zuid-Afrika!

• 28 November 2011 - 12:44

Jacqueline:

Hallo jullie daar,

Alweeeer heel vervelend hoor wat jullie daar gezien hebben.......Het lijkt me geweldig allemaal.

Veel plezier en een goeie tijd in het Zuiden.

groetjes van ons.........Jacq

• 28 November 2011 - 16:24

Nienke:

leuk om te lezen weer.
    Heerlijk dat er ook een luiermomentje is, je hebt tenslotte vakantie! Geniet er van en mooi weer die foto's.
    x

• 29 November 2011 - 15:04

Gerard En Bep :

Het is wel genieten daar volgens jullie reisbelevenissen,leuk,wij genieten mee.Wij hebben in Lansingerland ook een zwembad met uitzicht op de HSL,wat dacht je wat.

• 29 November 2011 - 16:17

Nienke:

mooie foto's hoor van de Geelbek neushoorn vogel en de Kori trap.

De Kori trap is 1 van de grootste trappen en hoort tot 1 van de zwaarst vliegende vogels.

;) x