Reisverslag 5 maart 2013. De laatste loodjes ..... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu Reisverslag 5 maart 2013. De laatste loodjes ..... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu

Reisverslag 5 maart 2013. De laatste loodjes .....

Door: Anja en Ab

Blijf op de hoogte en volg Anja en Ab

05 Maart 2013 | Indonesië, Sanur

Beetje rare dag vandaag....laatste dagje op Bali. Hilhardt is niet in orde, gaat niet mee op pad. Gelukkig kan hij nu rustig aan doen, stel je voor dat je de hele dag in de auto moet als je niet lekker bent. We gaan met z'n drieën, met de pendelbus van het hotel, naar een groot warenhuis en snuffelen daar lekker rond. Daarna lopend richting strand, wat nog een aardig eindje is. Onderweg vraag ik aan een paar vrouwen waar we ongeveer zijn (we hebben een plattegrondje maar komen er niet meer uit) Het antwoord is: wij weten de straten niet, wij weten alleen welke winkels er zijn!
In onze rugtas zit de badkleding maar het weer zit niet mee. Telkens buien en wanneer we een leuk plekje op een terras aan zee hebben gevonden, moeten we rennen naar binnen! Er staan gelijk grote plassen, gelukkig blijft de temperatuur heerlijk! Lekker geluncht met echte cappuccino door een "baristo" gemaakt, voor Ab met een speciaal plaatje in de melkschuim.
We gaan terug naar het hotel, na een tijdje lopen merkt Adri dat haar fototoestel weg is. Ze loopt een eind terug naar een plek waar we even hebben geschuild voor de regen en ja hoor....iemand heeft het gevonden en netjes bewaard. Ze wil hem er iets voor geven maar dat neemt hij niet aan. Mooi toch?
Bij terugkomst in het hotel even uitgerust, daarna iets gedronken in de bar. We face timen met Rik die in bed lig met griep. Ab geeft hem met de Ipad een virtuele rondleiding door het hotel. Verbazingwekkend dat dit kan, zo ver weg!
Weer met de pendelbus naar de stad op zoek naar een eethuisje. Alweer gelukt, heerlijke pizza (voor Hilhardt een tosti) alweer een leuk gesprekje met het personeel die vragen waar we vandaan komen en of we weer terug komen.
Terug in het hotel worden we alweer aangesproken door Chinezen die met ons op de foto willen. We snappen nog steeds niet waarom... Na een kort gesprekje komen we erachter dat ze vinden dat Nederlanders altijd lachen! Met hun eigen clubje op de foto vinden ze blijkbaar niet interessant genoeg.
De koffers zijn opgeruimd, de kleren voor morgen liggen klaar, morgen nog een paar uurtjes genieten want om 13 uur worden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan. De eerste vlucht is om 16.15 naar Kuala Lumpur, dan om 24 uur (17 uur Nederlandse tijd) de tweede vlucht naar Amsterdam! Donderdagochtend om 6.35 zijn we weer in ons eigen kikkerland!

• 05 Maart 2013 - 19:18

Herman:

waaaaaaaaaat........ is het nu al de laatste dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat moeten we dan de komende dagen gaan lezen. de reisverhalen van Jules Verne of zo...???????

Wat een leegte zal er vallen.

als ik er zo over na zit te denken heb ik het ontzettend knap gevonden hoe jij elke dag, ook als je om 5.00 uur de wekker hoorde gaan en 's avonds om 20.00 uur aan de maaltijd ging en nog even uitbuiken om daarna toch de discipline op te brengen om ons, de thuisblijvers , van nieuws te voorzien. bedankt we vonden het erg leuk en hopen natuurlijk nog wel even een slotakkoord te krijgen als jullie weer thuis zijn. en daarna de foto's en de film van Ab. geniet nog even, doe voorzichtig en een behouden thuisvlucht.

ps.: even om te weten hoe het vandaag hier was: 18 graden volop zon voorjaar! maar ja Nederland zou Nederland niet zijn zodat het morgen weer bewolkt is en een dagtemperatuur van 11 graden en een nachttemperatuur van 6 graden, dus bij thuiskomst gelijk die gebreide onderbroeken weer aan.

groetjes ,Herman

• 05 Maart 2013 - 20:15

Hans En Elly:

Ha Ab en Anja

Goede reis huiswaarts. We zien jullie graag gezond en wel weer in het altijd mooie Bergschenhoek!

groet Elly en Hans

• 06 Maart 2013 - 17:54

Kees Van Kampen:

Heb genoten van jullie reisverslagen en wensen je een goeie reis terug en welkom weer in dat Kikkerland.Groet Joke en Kees

• 12 Maart 2013 - 21:19

Joke En Peter:

Anja en Ab,
    Wat een leuk verslag. Geeft een mooie indruk van jullie ervaringen.
    Wij zagen dat er ook nog een reisverslag van Afrika was. Gaan we morgen lezen.
    Groeten,
    Joke en Peter