Het vertrek en de vlucht - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu Het vertrek en de vlucht - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Anja en Ab Berghout - WaarBenJij.nu

Het vertrek en de vlucht

Door: Anja en Ab

Blijf op de hoogte en volg Anja en Ab

07 November 2011 | Nederland, Bergschenhoek

Gisteren bij de kinderen geweest. Aan de kleinkinderen de reis aan de hand van de kaart van Afrika en Google maps uitgelegd. Ze waren een en al aandacht. Hartstikke leuk. Nu online check - in voor de vlucht KL 0591 van 8 november 10:10. Alle voorbereidingen zijn rond. Anja nog even een halve dag werken en dan is het zover. Tot schrijfs vanuit Afrika.

• 07 November 2011 - 06:03

Roel En Monique:

Heel veel plezier en geniet er van!

• 07 November 2011 - 09:08

Elly:

Maak er een mooie reis van en geniet van het prachtige Afrika.

lieve groet Elly

• 07 November 2011 - 09:58

Jacqueline:

Hoi Anja en Ab,

we gaan jullie zeker volgen hoor, errrrruuuuug leuk!
    Voor nu alvast een hele goeie reis,
    een mooie tijd daar, genieten maar....

Groetjes Jacq en de rest van de Vermeulentjes

• 07 November 2011 - 13:14

Ans Van Eck:

Een hele goede reis ook voor Adrie en Hilhard(?) Ik ga jullie zeker volgen. Heel veel plezier

• 07 November 2011 - 14:54

Gerard En Bep:

Wij wensen jullie een goede reis en geniet overal van.We hopen elkaar na st Nicolaas weer te zien.Ab, jij ontvlucht st Nicolaas toch niet,slecht geweten?

• 07 November 2011 - 18:09

Frans:

Veel plezier en zorg goed voor jezelf

• 07 November 2011 - 20:25

Annie En Jan:

Een hele goede reis naar ZA gewenst, veel plezier en doe voorzichtig

Tante Annie en Oom Jan

• 09 November 2011 - 13:17

Nienke:

x van ons!

• 09 November 2011 - 20:42

RikLisetteRomyNoah:

Tsja, daar ben je dan 34 voor geworden: je ouders laten je gewoon achter en gaan er zelf vandoor om.......te GENIETEN! En? Ze hebben gelijk! Maar focking 4 weken, da's toch niet normaal?! Pa en Ma, geniet lekker, wij houden jullie programma nauwgezet in de gaten op de landkaart! Groetjes RiLiRoNo

• 09 November 2011 - 20:52

ReisplanneRRik:

Ik lees net op internet dat er een aantal uitzonderlijke zaken aan de hand zijn in Zuid-Afrika: de machtige Victoria Falls zijn momenteel niets meer dan een nietig stroompje (gaan jullie daar morgen nou heen?) en de complete wijnvoorraad in Zuid-Afrika heeft men wegens een zeldzame schimmel door de gootsteen moeten gieten. Om nog maar te zwijgen van de vervroegde trek van de "Big Five" naar Madagascar. Tsja, die willen ook wel eens lekker op vakantie..... ;-)